hemma från stan

eller kom hem för ganska länge sen men endån. det va lite segt på stan, kanske för att man inte träffade några och att det va kallt.. plus att jag inte köpte något. men däremot lämnade jag tillbaka en tröja. och så gick man ju in i en glasdörr eller vad man säger? inte lite klantigt det,haha. ska på stan någon gång med faster , hehe så då ska jag väl kanske köpa en kavaj. åh, ad jag tjatar. har städat mitt rum oxå för imån har vi massa gäster som kommer hit och firar nyår med oss.
alicia och jag ♥ bilden är tagen för ett tag sedan.

SKRIV GÄRNA EN KOMMENTAR!
Postat av: frida

pusssss

2009-12-31 @ 00:16:07
URL: http://ffridaanderssonn.blogg.se/

Skriv din kommentar här :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

skriv din bloggadress här:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0