hm.. två dagar kvar

SNART JULAFTON DÅ! längtar :D
har haft dålig uppdatering men igår va jag i stan för att köpa julklappar med frida , himla roligt och mysigt hade vi.. och så hittade jag lite iaf! :)  idag gick vi bara till klockan 11 , det va som en liten avslutnings-show. ebba och jane sjöng och då är så himla bra! men ljudet bara dampade sig.. sen va det massa andra duktiga som sjöng och sånt också. idag blev det stan igen, väldigt roligt.. va där med amanda , frida och tilda men träffade bella där inne också. och så såg vi trooofast där ;) wiiiiiho! massa skoj. nu har jag slagit in lite julklappar och sen ska jag väl kanske pynta granen och städa lite .. ni får ha det så bra så upptadera jag imån eller ikväll.
min min , hahahha minen ?

SKRIV GÄRNA EN KOMMENTAR!
Postat av: lovisa

sötaste du! :) <3<3

2009-12-22 @ 22:31:38
URL: http://loviiisanilsson.blogg.se/

Skriv din kommentar här :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

skriv din bloggadress här:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0