kväll

först så va vi som sagt hos mormor och morfar och åt julmat.. vi kollade även på kalle anka, kan du vissla johanna m.m. sen åkte vi hem till oss och fikade, och när klockan kanske var 19.00, va det paketöppning. jag är jätteglad för allt jag fick, tack! detta fick jag ; två paljettvästar , en tröja med paljetter på , två böcker , fyra ansiktsmasker , ögonmakeup remover , bh trosa , nitskörp och nitdiadem , newbody trosor , saker till när man badar - badboll t.e.x , hårinpackning , pengar , linne , sockor , biobiljetter  , smycken och diamdem med rosett :) men någon gång nu i veckan ska pappa och jag förhoppningsvis åka och köpa en mobil ! fast vet inte vilken isf. dagen har varit lyckad .. nu ska jag gå ner till dom andra som spelar spel.. hörs!







SKRIV GÄRNA EN KOMMENTAR!
Postat av: lovisa

TACK så jätte mycket för julklappen! :) <3<3

2009-12-24 @ 23:12:10
URL: http://loviiisanilsson.blogg.se/

Skriv din kommentar här :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

skriv din bloggadress här:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0